Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Rektorat z wykorzystaniem strony internetowej www.upanien.pl w tym zasady przekazywania darowizn i składania intencji modlitewnych.
§1
[definicje]
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
1) Strona – portal internetowy, a więc stronę internetową www.upanien.pl wraz ze wszystkimi jej funkcjonalnościami.
2) Rektorat – Usługodawcę w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a więc Rektorat Kościoła Akademickiego Panien Dominikanek pw. Matki Bożej Śnieżnej w Piotrkowie Trybunalskim świadczący za pośrednictwem strony internetowej usługi elektroniczne, a także przyjmującą darowizny z wykorzystaniem usług pośrednika usług finansowych, jak również poprzez przelewy tradycyjne i elektroniczne.
3) Regulamin – niniejszy regulamin.
4) Użytkownik – osobę fizyczną, która korzysta z usług oferowanych za pośrednictwem portalu lub dokonująca za jego pośrednictwem darowizny z wykorzystaniem usług Pośrednika usług finansowych (po dokonaniu Darowizny zwany “Darczyńcą”).
5) Pośrednik usług finansowych – KIP, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357, Kapitał zakładowy: 5.494.980 PLN wpłacony w całości.
6) Darowizna – środki pieniężne przekazane przez Użytkownika na cele Rektoratu Kościoła Akademickiego Panien Dominikanek w Piotrkowie Trybunalskim (Kościoła).
7) Darczyńca – Użytkownik, który dokonał Darowizny.
8) Usługa – umożliwienie wprowadzenia na stronie i wysłania za jej pomocą intencji modlitewnej, która zostanie następnie wymieniona w modlitwach prowadzonych przez Rektorat Kościoła Akademickiego Panien Dominikanek w Piotrkowie Trybunalskim, a także możliwość pozyskiwania informacji na temat Rektoratu, dokonania darowizny na rzecz Rektoratu za pośrednictwem funkcjonalności na stronie i z wykorzystaniem usług Pośrednika usług finansowych.
§2
[Postanowienia ogólne]
- Strona służy do komunikacji z Użytkownikami, a zwłaszcza do przekazywania im informacji, przyjmowania intencji modlitewnych, a także zbiórce środków pieniężnych na cele Rektoratu (Kościoła).
- Użytkownik przed rozpoczęciem korzystania z Strony ma obowiązek zapoznać się z regulaminem oraz polityką prywatności, zaś korzystanie ze Strony jest równoznaczne z akceptacją treści regulaminu oraz polityki prywatności.
- Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać postanowień Regulaminu oraz polityki prywatności. Rektorat ma prawo usunąć konto Użytkownika oraz rozwiązać z nim umowę o świadczenie usług elektronicznych (przez które rozumie się udostępnienie możliwości korzystania z Portalu) w razie naruszenia zapisów regulaminu. Rektorat ma prawo usunąć ze Strony wprowadzone tam przez Użytkownika treści, które nie są zgodne z prawem, naruszają dobra osobiste Rektoratu (Kościoła) lub innych osób, zawierają wulgaryzmy lub są nie zgodne z przeznaczeniem Strony.
- Zabronione jest wprowadzanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym na stronę – w tym przesyłanie takich treści w miejscu przeznaczonym do wpisywania intencji. Zabronione jest również wprowadzanie przez Użytkownika treści zawierających wulgaryzmy, naruszających dobra innych osób, zawierające dane osobowe osób innych niż Użytkownik itd.
§3
[darowizna, czyli przekazanie środków]
- Użytkownik przekazując środki finansowe dokonuje darowizny, a więc czynności prawnej uregulowanej w art. 888 kodeksu cywilnego. Umowa ta polega na przesunięciu składników majątkowych Użytkownika na rzecz obdarowanego pod tytułem darowizny.
- Dokonanie przelewu środków finansowych skutkuje wypełnieniem przesłanek art. 890 §1 kodeksu cywilnego, co oznacza, że niezależnie od niezachowania formy pisemnej, darowizna jest ważna i skuteczna.
- Darowizna może być powiązana z przekazaniem Rektoratowi intencji modlitewnej, co następuje w sposób określony na stronie.
§4
[warunki techniczne korzystania ze Strony, czyli, jakie wymagania musi mieć Twój komputer, tablet, telefon itp.]
- Dla skutecznego świadczenia usług za pośrednictwem strony, Użytkownik powinien spełnić następujące wymogi:
1) Posiadanie urządzenia umożliwiającego dostęp do Internetu;
2) Dostęp do Internetu;
3) Korzystanie z przeglądarki internetowej o ustawieniach umożliwiających prawidłowe wyświetlanie strony internetowej oraz akceptującej cookies;
4) posiadanie aktywnego adresu elektronicznego.
- Jeżeli ze spełnieniem wymagań technicznych, o których mowa w ustępie poprzedzających wiążą się opłaty, obciążają one Użytkownika.
§5
[zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną]
- Umowa zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z funkcjonalności strony.
- Dla wykonania umowy może być potrzebne posiadanie przez Użytkownika konta w serwisie Pośrednika usług finansowych.
- Zawarcie umowy jest dobrowolne.
- Rektorat za pośrednictwem strony i na podstawie niniejszego regulaminu świadczy usługę, która polega na umożliwieniu – przy wykorzystaniu Pośrednika usług finansowych – przekazanie darowizny, a także wysyłkę newslettera oraz przekazywanie treści marketingowych, jeżeli Użytkownik wyraził na to zgodę.
- Rektorat nie pobiera prowizji ani opłat dodatkowych od Użytkowników, co nie wyłącza możliwości pobierania ich przez Pośrednika usług finansowych.
§6
[ostrzeżenie]
Rektorat (Kościół) przestrzega przed zagrożeniami, jakie wiążą się ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, niestety, coraz częściej stosowane w przestępczości internetowej są ataki na tego typu portale. Rektorat dołoży wszelkich starań dla ochrony Użytkowników przed takimi atakami, jednak apeluje o ostrożność, zdrowy rozsądek oraz prosi o zgłaszanie wszelkich podejrzeń dotyczących bezpieczeństwa świadczonych usług.
§7
[ochrona danych osobowych, czyli kto i w jakim celu korzysta z Twoich danych]
- Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Rektorat (Kościół).
- Regulacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, uprawnień Użytkowników, zakresu i celu przetwarzania oraz innych zagadnień związanych z danymi osobowymi zawiera dokument „Polityka prywatności”, który zostaje udostępniony Użytkownikom równocześnie z niniejszym regulaminem, a w odniesieniu do uregulowanej tam materii stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
§8
[Reklamacje]
- Użytkownik ma prawo złożenia reklamacji pod adresem elektronicznym biuro@upanien.pl
- Rektorat nie później niż w terminie 14 dni odniesie się do reklamacji, odpowiadając na adres, z którego wysłane zostało zgłoszenie reklamacyjne.
§9
[Zmiany Regulaminu]
- Rektorat ma prawo dokonywać zmian w regulaminie.
- O zmianach regulaminu Użytkownicy zostaną poinformowani co najmniej 14 dni przed wprowadzeniem zmian poprzez umieszczenie komunikatu na stronie.
§10
[Postanowienia końcowe]
- Regulamin obowiązuje od dnia jego ogłoszenia na stronie, z zastrzeżeniem §9.
- Regulamin ma zapewnić harmonijną współpracę pomiędzy Użytkownikami a Rektoratem (Kościołem), dlatego każdy Użytkownik ma prawo zgłaszać do niego uwagi i pytania, pod adres elektroniczny, o którym mowa w §1.